guluzarozgenc Slm arkadaşlar, 35+3um 2 gundur elimde uyusma var ozellikle sabahlari karincalaniyor suan da ellerimi yunruk yapamıyorum gücüm yok sanki bide yumruk yapinca agriyor. Sabah ayaklarimda da hissetmiştim ama suan ayaklarımdaki daha hafif. Normal midir ki basina gelen var mi acaba?
Yesimalmila guluzarozgenc normal bisey olduğunu söylüyorlar benim odemim hic yok sisme falan olmadi. ama tarif ettigin durumu 2 haftadir yaşıyorum. magnezyum eksikligim falan yok. cevremdeki ki hamileler hemen hemen hepsi yaşıyor. artık bez sıkmak bisey tutmak tam eziyet oldu. geçmiş olsun sağlıklı hamilelikler
guluzarozgenc Calcimax kullaniyorum su suya atilanlardan, magnezyum takviyede vermedi tahlilde yeterli gördü doktor. Acaba magnezyum eksikliginden mi oluyor?
Denotemo guluzarozgenc yok son haftalar normal ödemden oluyor, benimde el parmaklarım ağrıyor kapatınca ve uyuşuyor doktor normal dedi👍🏻
guluzarozgenc elifiii 2 bucuk litre iciyorum su doktor yeterli daha fazlasi da odem yapar dedi. Su son 1 haftadir hafiften ödem olmaya basladi ellerimde, ayak bilegimde ve bacaklarimda. Ellerimi sanki kocaman tosbik olmus da kapatamiyor musum gibi hissediyorim
guluzarozgenc Yesimalmila aynen oyle bezi sikmak da zorlaniyorum. Insallah sagsalim gecer hepsi de allahib izniyle kucagimiza aliriz
guluzarozgenc Denotemo icim rahatladi, doktora yazdim da daha gormedi cvp vermedi. Aynen kapatmakta zorlaniyorum denekki odemden. 1 haftadır da şişmeye basladim resmen