sym_13 Merhaba kızlar size bişey soracaktım ben 8 haftalık gebeyim 2 hafta oldu sağ kuyruk sokumum çok ağrıyor bazen bacağım tutuluyor sizde de oluyor mu yada hiç oldu mu hamilelikte
Tiiffany sym_13 basettiğiniz bende ileriki dönemlerde olmustu.resmen yan oturuyordum. Otursam kalkamıyordum ama geçiyor sonra. Gebelikte oluyor
Edafmo sym_13 benim 14-15 haftalarda çok şiddetli başladı şuan 26+6 yım hala devam ediyor.. ortopedi doktorum ve kadın doğum doktorumun ortak fikri de doğuma kadar sürebileceği yönünde.. bazı hamilelikler de görülebiliyormuş malesef 😔
Maysaamoms5 sym_13 benimde aynı ağrılar vardı daha şiddetliydi doktorum magnezyum verdi ağrılarım geçti
sym_13 yagizegemom yaa erken mi acaba diye düşündüm de korktum acaba ne oldu diye de demek ki oluyormuş 😊
Maysaamoms5 sym_13 benim baya erken canım neredeyse 10 haftalarda felan ama doktor normal demişti siyatık ağrılar dedi 14 haftalıkken gittim dayanamıyordum verdi ilacı