Yldzkrtas bende 6+4 haftalığım ve ara ara bıçak saplanmış gibi adet ağrısı gibi ağrılarım var dün kalp atışı için kontrole gittiğimde sordum ve çok normal olduğunu karın içinde bebek kendisine yer açtığını ondan dolayı bu şekilde olması çok normal dediğini sana söyleyebilirim. Ama yinede doktora git danış baksın ultrasonda