Kızlar 23 Kasımda çatlatma iğnesi oldum. (Yumurtam 25mmdi.) Bugün 16 gün oldu. Hala adet belirtim yok. 12.günde 1 damla kadar açık pembe peçetede leke gördüm ve o gün kasık ağrım çok çok fazlaydı. Ayaklarıma kadar kasık ağrısını hissediyordum. Hala test yapmadım. Sizce ne zaman yapmalıyım? Ağrıların sebebi neydi acaba?