fndaaaaa Şeker yüklemesi yaptırmadım suyun fazla dediler yok şeker çıkar 3 hafta yatarsın dediler sadece tansiyondan 3 gün yattim hastanede ama tansiyonum gayet iyi ve bebeğim normal gidiyor gelişimi kendi doktorum ister yaptır istersen yaptırma sana bırakıyorum dedi şeker yüklemesini ama hiç saglikli bir şey değil:(