EsraEfe Gulsahaslan. 40+3 hala doguramadim. Saliya kadar beklicez. Gelmezse sali yatis vericek doktorum. Maalesef sezeryana donmek zorunda kalcaz.insallah oglum inadi birakirda oncesinde gelir
Gulsahaslan EsraEfe inşallah Allah gönlünüze göre versin sağsalim kurtulmayı nasip etsin bizim kızda inatçı bi gelemedi
EsraEfe Gulsahaslan aminnn insallah hepimiz kolay dogumlarla yavrularimizi saglicakla kucagimiza alirz