AyseKA Sezaryen doğumuma son 4 gün kaldı. 12.12.2022 tarihimizi bekliyoruz. Bu saatte yazıyorum çünkü uyuyamıyorum. Var mı aranızda aynı olan? Normal mi heyecandan mı bilmiyorum. Sürekli esniyorum ama uyanığım.
irem-1999-54 AyseKA benim ayni degil ama ben de uyuyamiyorum uyku tutmuyo rahat yatamadigimiz icin herhalde
irem-1999-54 AyseKA tv izliyorum biseyler atistiriyorum durmadan hastane cantamla ugrasiyom sonra biraz yatakda donuyom oyana buyana uyusamda kackez tuvalete kaltigim icin uyudum uykudanda bisey anlamiyorum