Evet kızlar çok güzel bir doğumla geldim başlıyorum..
Sabah rutin kontrolümüz vardı 37+0 ız bu arada . 2 cm açıklığım oluşmuş düzensiz de sancılarım çıktı hemen sezeryan olmak istemedim eve geçtim sancı beklemek için ama ben düzensiz sancıları bile hissetmiyordum , çatı muayenesinden de çok korkuyordum ayrıca hiç te korkulucak bir şey değilmiş🌸 ..
Eve geçtikten sonra birden regl ağrım başladı arkasından çok sürmeden bir de ishal ağrısı girdi öyle böyle değil fena 6 kere filan boşaltım yaptım arka arkaya su bir şekilde tekrardan hemen hastaneye geldim doktorum sancım çıkmaz ise biraz daha durdurmak istediğini dile getirdi. Nstye bağlandım ve sancım artmıştı ama ben çok hissetmiyordum yine , normal doğuma çatı muayenesinde uygun olunmadığını söylemişti ebem zaten bende sezeryan istiyordum.
Sezeryan alındım o kadar güzel bir doğumdu ki hayal ettiğinden bile güzel çok stresli girmedim doktorum hep elimi tuttu anestezi ekibi olsun iğne hiç ama hiç acıtmadı, sonda takılırken hissetmedim, sürekli konuştum konuştular bebegimin sesini hemen duydum dikişim hemen bitti sankiii odama çıktım oğlum yanımda çok şükür 🌸
İlk kalkış hiç zor değil yürüdükçe açıklıyorsun kendinizi kasmadiginiz sürece hiç bir şey yok sızı illaki oluyor bebeğiniz kucağınızda iken hiç bir şey hissetmiyorsunuz derlerdi evet öyleymis🌸