Simseknur 1 Aralık da sezeryan doğum yaptım . 3 ünde hastaneden çıktım. En son o gün doktorum rahat duş alayım sıcak sütünü de getirir diye su geçirmez bant yapıştırarak pansuman yaptırdı . Ve 8 ünde kontrole gel dedi . Ben hiç pansumanı mı tazelemedim . Ben gerek yok sandım bi anda jetonum düştü . Acaba sıkıntı olmuş mudur ? Başına gelen var mı
Selambeno Simseknur 5 temmuzda doğum yaptım 9 temmuzda ilk kontrolde doktor kendisi çıkardı 4 gün boyunca da rahatlıkla duş aldım herhangi bir enfeksiyon olmamıştı bende, sizde de olacağını sanmıyorum ama isterseniz yazın yine de doktorunuza ama endişelenmeyin
Deniz33 Simseknur ben. 23 kasimda. Sezeryan oldum 24 unde taburcu oldum 25 inde dus aldim aldiktan sonra hemen ciksrtmistim ben. Hicbir sknti olmadim uc gunde birde dus aldim fakat dustan sonra ben iyice kuruladim ve. Batikon sürdüm
gkcnn Simseknur ameliyat günü gece pansuman yapıp su geçirmez bantı taktılar ertesi gün duş alabileceğimi söyledi doktorum 5 gün sonra da bantı çıkarmamı istedi pansuman yapmana gerek yok demişti
Rapunzelinanasi Simseknur nen de tazelemedim. Su geçirmez bandı bana hemşire taktı ve takarken 1 hafta sonra kontrole kadar çıkarmamalı, doktorun kontrol günü çıkaracağını söyledi. Doğal olarak pansuman da yapamadım ve sorun olmadı
AzraFarah Simseknur bende üç gün sonra duş almıştım, birgün sonra taburcu olmuştum. Ama pansuman falan yap demediler yapmadim da,zaten lazer dikis,ustunde de su gecirmz bant var onu da ebe cikardi bir hafta sonra
Tiiffany Simseknur pansuman tazelenseydi iyi olurdu enfeksiyon kapmaması acısından. Cagırmasındaki sebep budur zaten. Dogumdan 1 hafta sonra sizi kontrole cagırıp dikişlerinize bakması lazım. Gidip muane olun derim
Eceninanne Simseknur ilk üç gün pansuman yaptım 4. Gun dr çıkardı bandı. Sezaryan dan 2 gün sonrw duş aldım