Dilaraa23 biz doktordan da memnun kalmamıştık. Belki gece nöbetçi hemşireler ilgisizdi. Gündüz olan hemşireler ilgiliydi gece başımıza bir sıkıntı geldi hemşireler asla gelmedi kaç defa çağırdık en son geldiklerinde nöbetçi doktor yokmuş evden doktoru aradılar çocuğa K vitamini ekstra yaptılar ayrıca potasyum verdiler biz demeseydik hiçbir şekilde ilgilenmedi mamaya potasyum katıldı üzerinde de kırmızı bir yazı vardı çok riskli yazıyordu o halde verdiler çok şükür oğlum iyi 8 buçuk yaşında