Sudesu_1 bende böyleydim, sonra bu ay 7 8 gün erken belirtiler olunca erken gebelik yaptım tam 4 5 tane hepsi silik ama bariz çizgilerle çıktı kan verdim 23.3 çıktı doktor gebelik var dedi bugğn tekrarladık 16.57 ye geriledi ve kimyasal büyük ihtimalleperşembe adet günüm perşembe adet olmazsan gel dedi bana da dua eder misiniz sağlıkla tez zamanda nasip olsun🤲🏻🥰