Tbsra95 dün akşam yatmadan yapmıştım önce. Damlatır damlatmaz silikte olsa ikinci çizgi çıktı. Sabah daha koyu çıkar diye sabahı bekledim bir test daha yaptım ama hiçbişey çıkmadı. Kuruma çizgisi bile çıkmadı bembeyaz. Kesin yine kimyasal gebelik oldu. Bundan önce bi kere daha kimyasal gebelik geçirmiştim. Aynı böyle olmuştu. İki Bir iki gün önce kan verseydim kanda çıkacaktı muhtemelen. Bir hafta içinde başlar kanamam 😕