cemreee__ Kızlar hacamat yaptırıcam pazar günü bu ay korunmuyoruz gebelik falan olursa sıkıntı olmaz değil mi daha adet günüme nerden baksak iki hafta var bu hafta yumurtlama haftam
A_syma cemreee__ Eger suan hamilelik ihtimaliniz varsa yaptirmayin. Adet bitimi gidin yaptirin. Hamileyken yapilmasi uygun degil.
Ae121019d Genelik öncesi hacamat çok faydalı ama gebelik varsa ilk beş ay yapılmıyo gebeliğin son haftalarında ise doğumu kolaylaştırmak için kuyruk sokumuna bir kupa olarak yapılmasında fayda var
cemreee__ Tbsra95 canım şuan gebelik ihtimali var bilmiyorum ki bu hafta daha yeni yumurtlama haftasıydı öğrenmem en erken iki haftası var bende acaba fırsat bu fırsat yaptırsammı dedim
Hale38 cemreee__ ben 21 temmuzda hacamat yaptırdım 8 Ağustos bat günümdü o gün hamile olduğumu öğrendim Adet bitiminde yaptırın kafanızı sıkıntıya sokmayın bence bekleyin