Aycicegim6442 ilk bebeğim şuan 45 günlüğüz benim bebeğim 3300 50 cm doğdu. 0-3 yazan tulumları 10 gün anca giydirebildim bazılarını hiç kullanamadım. Hastane çıkışları çok kullanışlı oluyor 3′lü 5li alabilirsiniz. 3 tane 5 li almıştım sonradan tekrar 3 4 tane daha aldım benim kurutma makinem yok yıkadıktan sonra hemen kurumuyor,bazen çişi dışına çıkıyor yada kusuyor. Hala 5 li 3 lu Hastane çıkışları kullanıyoruz en son 4000 kilo 53 cmdi patikli pijamaları biraz küçük geliyor ayaklarını rahatça oynatsın diye 3-6 ay giydirmeye Yeni başladım pantolonları uzun geliyor ama üstleri tam oluyor. Bol bol zibin alın uzun kollu kısa,sıfır fark etmez ben 3 aylik almistim cogunu . Evin içinde penye tarzı battaniyeler daha sıcak tutuyor,polar pelus terletiyor. Tulumlar evde rahat oluyor ama alirken 2 bacağında çıt çıt olmasına dikkat edin ,tek taraflı olunca biraz zorluyor 😄 benim bebeğime 45 cm 2700 gram demişlerdi son kontrolde küçük şeyler aldım ama elimde patladı 😄😄