Elvin37 Meltem smart kral beşik alıp memnun kalan var mı ?Kalitesi nasıl acaba doğuma az kaldı beşiğe karar vermem lazım artik
dkmom_ Elvin37 Ben aldım. Odasını dizdim. Henüz doğuma var ama kalitesi ve görüntüsü güzel. Diğer ahşap modeller ikea ve çilek göre daha kaliteli duruyor.
dkmom_ Elvin37 Hayır, mağazasından aldım. Ama dilerseniz meltem mobilya internet sitesinden alabilirsiniz. Trend yoldan satıcıya güvenmk lazım