Evet 9 aylık zorlu sürecin sonuna geldik çok şükür evet anne ve anne adayları hikayeme
biraz uzun olacak başlıyorum cuma gecesi saat 3 buçukta birden ıslanmamla uyandım baktım ki sırılsıklam olmuşum hemen kıyafetlerimi değiştirip geldim eşime söyledim eşim hemen kalkıp sobayı yaktı beni tabi sardı sancılar yerimde duramıyorum o halde saat 6 ya kadar bekledik kayın validemi aradım söyledik geldi kahvaltı yaptım güzelce bir duş aldım eşyaları alıp hastaneye gittik hastanede alttan muayene olduğumda suyumun gelmediğini ve rahim ağzı yumuşamış git bir yere akşama kadar bekle sonra gel dedi tabi ben şok oldum eve geri geldik ama ben sancıdan kıvranıyorum dayanamadık ambulans ile hastaneye geri gittim şimdi hemşireler kizdilar sen niye ambulans ile hastaneye geldin diye kendi arabanla gelseydin diye diyorum araba yoktu kızıp bağırıp çağırıyorlar neyse nts bağlandım sancım çıkıyor yerimde duramıyorum tansiyon falan ölçüler benim tansiyon tavan yapmış doktor geldi yanıma senin tansiyon çok yüksek bebeğin kalp atışları yavaşlamış dediler seni acilen sezeryana alacaz dediler bende tamam dedim eşimle konuşup geldiler eşim kabul etmemiş direk il hastanesine kaldırın demiş beni direk ambulansla beraber tekrar il hastanesine gittik orda da tansiyon düşmüş falan dediler normal doğum yap dediler sonra tekrar kan sonuçlarına bakıp gebelik zehirlenmesi yaşıyorsun dediler acil sezeryanla olsun dediler ben de tamam dedim ve ameliyata girdim çıktım şükür sağlıkla kızıma kavuştum ameliyatım genel oldu ve Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah sormak istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz canım fırsat buldukça yazarım