Ballkusum_33 Beriiivan Allah yardımcınız olsun inşallah çabucak toparlanır çıkarlar. Bende 11 önce 34+4 te doğum yaptım benimde bebeğim 11 gündür kuvözde Allah büyüktür onlar güçlü inşallah iyi olacaklar. Sizin kaç haftalık doğdu?
Portakalcicegi Beriiivan bende dün 36. Haftada doğum yaptım planlı sezeryanla ama benimkilerde küvezde emme refleksleri gelişmemiş bol bol dua edelim birbirimize 🙏
Beriiivan Fatime07 serkaljımı patlatmış bebeklerden biri. 37de alırız dedik ptesi her şeh normaldi ama dün gece bi anda oldu her şey
Qnl Beriiivan 35 haftada çok iyi cnm üzülme sağlıkla kavuşun inşallah bende ikiz hamileyim 31. Haftadayım dua ediyorum ki 34. Haftayı görebilelim diye :( Allahın izniyle en kısa sürede kucağında gelecekler
Beriiivan Fatime07 ya hiç ihtimal vermedim bile sancı olduluna midemden başlayan bi ağrıydı çünkü meğer sancıymış sonea 10dkda bir düzenli olunca doktorum çağırdı gittim ki su gelmeye başlamış
Beriiivan Portakalcicegi yaaa inşallah sağ salim kavuşalım bebeklerimize benimkiler de hafif solunum sorunları varmış