otekidunyali ya şöyle ki depend 2-3 tane olsa yetiyor. Sezaryen olunca pek kullanışlı olduğu söylenemez. Ancak biri yardım edip giydirecek vs. Çıkarırken rahat ama giyerken değil. Onun yerine hasta bezi verirse hastane onu kullan, ya da kendin alabilirsin. Zaten normal pede geçiyosun hemen. Ben kızımda bir paket aldım, 2-3 tane kullandım. Şimdi ikinci doğumum 4 gün sonra. Kalanlardan yine 2-3 ancak kullanırım.