Kızlar 32+4 oldum bugün itibariyle 31+6da doktor kontrolüm vardı bebeğimin herşeyi normal çıktı ama karın çevresi 1 hafta tam geriden geliyor :(( doktor şekerli olan herşeyi bırakmamı söyledi meyve suyu bile içme ev yapımı olsa bile meyve bile en fazla bir adet o da her zaman değil dedi kilosu da 1721 gr cıktı böyle bi durum başına gelen var mı cumartesi gününden beri psikolojim bozuldu resmen :((