Daba
Doktorum ihlamur içebilirsin
Zencefil limon kaynatıp soğuyunca bal katıp içebilirsin
Birde bunu ben hep yaparım pekmez içinde tereyağı eritip içebilirsin öksürüğe iyi gelir
Birde havlu deyip geçme sırtına ve gögsüne havlu koy mutlaka
Sakın atletin terli gezme
Tabikii bol c vitamini ((limon biber kivi )) vs
Ama öksürük kolay geçmiyor eğer bir iki güne bunlar azalmazsa başka doktora git kesinlikle enfeksiyon bebeğe zarar veriyor çünkü
He bu arada bende alerjik öksürük te varmış mide şurubu rennie duo içince boğazı kapattığı için hava oraya teması kesiyormuş kestiği içinde öksürüğü azaltıyor şuanlık arada bir oluyor eskisi gibi öksürmesemde faydasını gördüm sende de varsa bir şurup deneyebilir sin . Midene iyi geliyor zaten yanman varsa geyirmek ya da gaz onlarıda rahatlatır.