Asli2023 Mutlu15 inanamıyorum valla büyük şehirle bulunduğum şehir arası çok uçurum var…Hatay iskenderundq yasiyorum
ZeynepNilDuran birhesap yazdıklarınız artı cam, kapı, avize, dolap üstleri silme de dahil. Bize 400 e geliyor. Ama çok efendi ve temiz ve bir yıldır gelen abla. Bir kaç ay önce 350 idi, yılın başında 300 idi.
Aylinur birhesap bence çok iyi biz cam kapı sildirip toz ve süpürgeye 400 tl vermistik mutfak dolaplarına hiç girmedi