Selam arkadaşlar. Platformla alakasız ama bir çok kadından fikir alabileceğim tek yer. Eşim izne çıkmadan önce şartelleri indirmiş ve 1.5 ay boyunca dolap elektriksiz kalmış. İçindeki her şey de kokmuş. Eve geldiğim de Buzlukta et vardı o kötü olmuş ve fasülye büyüklüğünde kurtlar oluşmuştu. Dolabı ilk domestos ve cifle sildim bir gün havalandırdım. Geri servis karbonatla silmemi ve mangal kömürü koymamı önerdi bende şimdi onu deniyorum 4. gün bugün. Başına böyle bir şey gelen var mı? Varsa kokuyu nasıl giderdiniz? Hemen dolabı değiştir demeyin malum eşya fiyatları aldı başına gidiyor en kötüsü bile 13 binden başlıyor…