Kısa mi yazıp anlatsam uzun mi bilemedim ne zamandır yazmayı dusunuyorm da fırsatım olmadı bebeğim 3 aylık olacak nerdeyse yeni hamileyken uygulamayi kullanmaya başladım neyse iki oğlum var biri 10 diğeri 7 yaşında eşim kaç senedir istiyodu bı bebek olsun falan diye çocuk çok sever ama benim sezeryanlar çok zor geçtiği için hayır hayır diyodum hep tepki verip kızıp ffalan konuyu kapatıyodm küçük oğlum anaokuluna gidiyo onu goturp getiriyorm öğlen eve gelirken yolda fenalstim bı tuhaf oldum kaldırıma oturdum midem bulaniyor tansiyon düştü eşimi zar zor aradım bina karşımda ama dizlerim kırılmış eve gidecek durumda degilm neyse eşim Geldi beni aldı eve çıktık uzandım falan ama hiç şüphem yok aklımın ucundan geçmiyor çünkü eşim korunuylr neyse aradan 10 gün ha olurum bugün yarın derken Dr gittim bişe görünmüyor gebelik yok isterseniz adet söktürücü yazayım dedi yoo olacaksam ilaca gerek yok dedim istemedim çıktım eve geldm bir iki gün daha olmadım sinir oldum içime şüphe düştü test yaptım pozitif ama nasıl agliyorm hazır değildim oğlum 1 e basliycak nasıl.yapacam falan derken zaman geçti toparlandım iki oğlum vardi bu bebeğin kız olduğunu ogrenince çok sevindik ailecek ocakta hamile olduğumu öğrendim Dr kağıda yazdı ki 12 /16 eylul doğum tarihi git gel falan Eylül e geldik 12 Eylül de sezeryani yapayım dedi hayir olmaz dedim oğlum okula basliycak 14 olsun dedi yok ya 19 olsun dedim 😂 hayır o kadar bekletemem dedi neyse 15 de anlaştık 😂 14 gecesi saat 12 de sabaha kadsr sancı çektim kasılma kasılma artık agliyorm riske atip ilerlettigim için De korkuyorm eşime de bişe diyemiyorm Dr gidelim diyor yok geçer sabah zaten ameliyat diyorum sabahı nasıl ettim bir ben bilirim bir Allah dayanamadim artık aglayacam 8 De gittik yatış yaptık kan damar yolu nts derken 12 gibi ameliyata alındım belden epidural istemiştik Dr bı daha konforlu dedi iyiki De dinlemisim gerçekten spinale göre iyiydi belden spinal yaptı sonra epidural de uygulayıp katater taktılar ameliyat sonrası ordan ağrı kesiciler verildi ameliyatta TLF verdim hemşireye benimle bebeği birkac poz çekti 38+4 te 2850 Gr 49 cm doğdu odaya getirip giydirmsler daha sonra ben çıktım çok şükür ikk ayaga kalkma biraz zor ama biraz disinizi sıkıp yapabilirsiniz korkmayın herşeye rağmen çok güzel bir doğum yaşadım inssllah sizlerin de güzel geçer kusura bakmayın biraz uzun oldu hakkinizi helal edin 😂😂😂