Eğer bir okul bünyesinde açılmış anasınıfı gibiyse 1. Sınıfa geçeceklere öncelik verilir. Anaokulu gibi sadece anaokulu olan çok sınıflı okullarda 3 yaş sınıfı açılmışsa 36 ay üstü alınır. 3,4,5ayrı sınıflarda alınır. Devlette her kurumda öncelik büyükleredir yer kalır ve mevcut oluşursa küçükler alınır