26+5 son 93 gün kız olunca az daha erken gelir diye düşünüyorum tabi yinede orasını allah bilir yeter ki sağlıkla gelsinler. Başta zaman ne kadar geçmiyor gibi gelsede aslında çok çabuk geçti. Şimdiden beni bir tatlı telaş aldı. Korkuyla karışık heyecan var. İlk bebiş de olunca babasıyla beraber dört gözle bekliyoruz minnağı😄🌺