bsrabrna Yarenn14 canım peki hamile olduğunu öğrendikten sonra ( idrar veya kan ) hemen gittin mi doktora
Meltemtml 8+6 da görmüştüm bilerek geç gittim gitmişken boş kese yada hiçbişey görememekten korktum neyseki neredeyse herşeyi oluşmuştu bebeğimin
ArvenMom Herkeste aynı olmayabilir bence 1 hafta bekle kafan rahat olur canım hem kalp atışınıda duyarsın
zehravarol Test yaptığım gün özele gitik kan verdik orda da çıktı gebesin dedi 9 yıldan sonra sürpriz oldu bize
gamzeserenn 6+3 te öğrendim hamile olduğumu doktora gittiğimde ultrasonda gördük direk bebeği kalp atışlarıda vardı 🌸
Sultan0409 gamzeserenn yarın bende gidiyorum benimde 6+3 inşaAllah bende bebişimi görürüm yarın Allah yardımcımız olsun 🤲🏼
zehravarol 2 defa hastaneye gitik dinletmediler bize sadece gösterdiler bebeğin kalbine zarar olur diye dinletmediler bize çok üzüldüm ama