Meltemtml Kıyafet yıkayanlar hangi programda kaç derece kaç saat yıkadınız hangi deterjanı kullandınız yıkayanlar yazabilir mi
Fndkrdu Meltemtml sentetik programında 30 derece 800 sıkma. Deterjanda durunun granül deterjanı kullandım.
Bltirm Meltemtml 30 derecede 38 dk çalıştırdım kirli olmadıkları için. Uni baby yenidoğan deterjan ve yumuşatıcısını kullandım
1erkekkannesiiii Meltemtml 30 derece 30 dk yıkadım canım Dalan granül almıştık keçe gibi oldu çamaşırlar unibaby çamaşır deterjanı kullandım çok memnun kaldım bide ütüsünü yapınca mis oldu hepsi 🤗
Bltirm Meltemtml kirli değiller ki. Oyüzden kısa program yeterli diye düşündüm naçizane fikrim. Maksat toz gitsin , elle dokunulduysa temiz olsun
hunilimom Meltemtml 30 derece 1 saat 5 dk program da yıkadım dalan roxy kullanıyorum lekeli olanlar vardı ablasindan kalan onları da 1.30 saat olan da
Meliko hunilimom lekeler çıktı mı ya ben incia aldım ama lekeli şeyler için de başka ni granül alayım diye düşünüyorum
1erkekkannesiiii Meltemtml çamaşırları renkli beyaz ayrı attım. battaniyeleri nevresim ve havlulara attım canım
hunilimom Meliko lekelileri 60 da yıkadım çıktı bir de leke çıkarıcı aldım onu sürüyorum bazen çıkıyor
Eldgrn Meltemtml anti v hassas diye bir program 30 derece 38 dakikada yıkadım yeniler zaten kirli değiller diye böyle yaptım Dalin kullandım
adennlilith1 Meltemtml dalin sıvı deterjan ile hassas ipek programında 30 derecede yıkadım Daha yeni kıyafetler leke felan gibi durum olmadığı için
dkmom_ Meltemtml 30 derece de Bir saatlik programda yıkadım. Duru granül sabun kullandım güzeldi. İçeriği araştırdığım kadarıyla dalan granül sabuna göre temiz.