cansualisa bebek_firarda 2. Bebeişim korku çok kuzum herşeyden korkuyorum heyecanı yaşayamıyorum ki dolabını açınca böyle ağlıyorum vs şükrediyorum diğer günler vakitlere hep ağrı sıkıntıyla 😀
bebek_firarda cansualisa olsun ikinizde sağlıklı olunda korku bi şekilde geçer inşallah😂benim daha ilk o yüzden sendekinin iki katı korku var 🤭
cansualisa bebek_firarda emin ol başıma ne geleceğini bildiğim günden beri 2 kat bnm ilkinden anlamıyorsun kuzum boşun ça evham yapma 🌺