Merhaba hanımlar yaklaşık 15 gun once doktor muyanesine gittiğimde doktorum bebegimin başının aşağıda olduğunu söyledi doğuma 10 gun var ve açıkçası doğuma kadar muayeneye gitmeyi düşünmüyorum sizce bebegim tekrar eski pozisyonuna donmuş müdür başının hala aşağıda olduğunu nasıl anlarım