Bustarika5545
Son zamanlarda alır derler kiloyu bebek. Ultrason da görünen kilo doğum anıyla uyuşmuyor. Benim bebeğim içinde 3.800 falan demişti 35. Haftamdaydı sanırım 3.5 kilo doğdu. Bende sezeryandan çok korkuyorum. Normal doğurdum o yüzden, o acıyı o anlık çekmek daha mantıklı geliyordu bana. Hiçbir sorunda yaşamadım, 3 dikişim vardı sadece hiç ağrım olmamıştı. Bu cinsel organ için bir tanıdığım bir hikaye anlatmıştı. Bir adam eşinin doğum anına şahit olmuş, o günden sonra eşine yaklaşmamış. Kadında kayınvalidesine anlatmış durumu. Kayınvalidesi oğlunu kenara çekip bir kase balın ortasına ekmek bandırmış. Balda açılmış haliyle. Daha sonra bal tekrar eski haline gelmiş. Bunun böyle olduğunu, eşine haksızlık yaptığını belirtmiş. Zamanla toparlıyor. Bunun için kaygılanmayın. Eğer aklınızda normal doğum yapma fikrş varsa yapın ama yapamayacağınızı düşünüyorsanız tabiki sizin düşünceniz önemli. Kendinizi nasıl iyi hissedecekseniz buna kendiniz karar verin. Her şekilde o doğumu gerçekleştirmiş olacaksınız