NobleMom Sedoossss 32 den önce geçerli bir gerekçe yoksa eğer ayrılamazsınız. 32 den sonrada çalışabilir raporu gerekli. Tavsiyem çalışabildiğiniz kadar çalışın. Doğum sonrasında lazım olcak o izinler 🌸
Melisasak145 25 26 haftada ayrılmayı planlıyorum 32 haftaya bağlayacağım iznimi erken doğum riskim var acaba raporluyken bu doğum parasından etkilenecek miyim şartları 3 ay sigorta primi diye okudum hep internette ama