Lionmother ben kontrol amaçlı gitmiştim baya övdüler bilgisini bilmem iki kere gittim ama hiç o yorumlarda ki gibi ilgili değil suratına bile bakmıyor ınsanın o kadar para veriyoruz sonuçta pahalı bı hastane ıkı kere gidip soğumuştum evıme uzak olmasına rağmen onu tercıh etmiştim tabi çok övülen bir doktor ama ilgi güler yüz beklemeyın