Muhtemelen kanal tedavisi yapılacak dişine sadece ilk gittiğin seans bir kere anestezi mecbur yapılır zaten dayanamazsın.Hafta olarak da uygunsun .Ben diş polikinliğinde çalışıyorum çok gebe hastaya baktık.Ama biz yine de doktordan yaptırabileceğini dair kağıt istedik hep sende alıp git istersen git gel olmasın iki kere