Smry Yesraan benim de ilk gebeliğim 22 hf.oldum öyle bikac kere hissettim ama net tekme diyemiyorum ya da hareket
Yesraan Smry aynen canım ya bende öyle diyorum hadi oğlum tekme et yok uyuyor uykucu oğlum ama misal ultrasonda filan nasıl oynuyor anlaamdim giti 😒
Edolili kadriyecskn kızım 18 haftada et seyrimesi gibi şeylerle kendini hissettirdi 20 haftada çok daha güzel hissettim
Ege1 kadriyecskn ayyyy bnde 15 haftalık olduk tık yok ikinci bebemde 12 hastalıkken hissediyordum çok hıçkırırdı😂
Ege1 Yesraan bnde ilk anlamıyordum burdan arkadaşlar tarif etmişti sonra doktorumuza sordum oda aynı şeyi söyledi ☺️ Böyle çarpıyor gibi belli aralıklarla tık tık yapıyordu tekme yada hareket gibi değillll ve çok tatlı 🙃