serycckdl ben 28 haftalık oldum bende açılmadı hiç. Bazen hatta hiçbir şey canım çekmiyor ama yemek zorunda olduğumu bildiğim için öğün atlamamaya çalışıyorum yani normal öğünlerimi yiyorum yeterli oluyor. Ekstra öyle abur cubur bol meyve tatlı falan hiç canım istemiyor. Genelde havuç çekiyor canım hatta 😅