gullsu_ Arelmom Bel ağrısı kasık ve pelvik kramplar karın altında baskı yürüyemiyoruz bazen sık sık tuvalete çıkma adet sancısı gibi sık sık ağrı var uyku çok rahatlık sıfır gündüz ve geceyi tuvalete geçiyorum ayaklarımda aşırı bir sıcaklık bilmiyorum gece terleme sık sık vs vs zorlu idare etmece 🥹🥲🙈
Melek2121 Arelmom 38+2 hafta.. Tık yok malesef bebek gelmek istemiyor galiba. Bir an önce dogurmak istiyorum. Ruh halim degişken bir mutlu bir mutsuz gibiyim. Ne agrim ne sancim yok malesef. Çatı muayenesi yaptırıyorum her hafta açılmam yok. Bebegin başı çok yukarıda vajinan taş gibi dedi dr. 40 haftaya kadar bekliycem malesef 😖😖
Melekogunur Biz de bu gece 38 e giriyoruz çok heyecanlıyım vallahi bir o kadar da ağır 😩 Nasıl gelişecek doğum merak içindeyim ☺️Hiçbir belirti yok henüz sizde durumlar nasıl?
tugce_emlk dünden beri ayaklarımın altından kollarıma kadar kaşıntım var nereye dokunsam orası kaşınıyor, sizde böyle bi durum var mı bende 38. haftadayım
Ezonunannesi16 tugce_emlk bende 38. haftamdayim ve son bir aydır böyleyim canım ya test filan yaptık degerlerim normal çıktı krem filan verdi doktor ama gecmiyo yapacak başka bı şey yok dedi başka bı ilaç kullanamıyorum. ağrılara filan katlanabiliyorum da kaşıntı çok kötü gece uykularım hiç yok gündüz de 1 saat ya uyuyorum ya uyumuyorum. sırf kaşıntılara dayanamıyorum diye doğurmak istiyorum 😂
Yel123- Kızlar yaylanma hareketi yapın ve göğüs masajı yapın doğumu başlatıyormuş doktorum sürekli yap derdi
tugce_emlk Ezonunannesi16 ay bi ay mı allah yardımcınız olsun ben iki gündür böyleyim baya etkiledi beni tam dedim ohhh mide yanması bitti şimdi de kaşıntı başladı 😞
Ezonunannesi16 tugce_emlk öyle valla canım biri bitiyo diğeri basliyo sorunların ama yapacak bi şey yok tabi annelik böyle bı şey demekki 🙂