Sarem Kızlar normalde beta hgc 1.20 çıkardı adetime 7 gün vardı baktırdım 3.45 çıktı. Gebelik belirtilerim var. Başına böyle olay gelip yükselen var mı
Byy34 Sarem moralini bozmak istemem ama benim de adetime 10 gün kala 4.0 çıkmıştı doktora sorduğum da adet döneminize yakın hafif bir yükseliş olur dedi ama sen yine bir tahlil yaptır yine adetin gecikirse
sudamlasi Sarem bu beta hcg ile belirtilerin olamaz canım psikolojik olabilir.Adet gecikmesi yaşarsan bi kere daha kan ver hakkında hayırlısı olsun inşallah🙏🏻🌼
Yaceemm Sarem benim 1 hafta varken 0.1 idi 4 gün sonra bir daha yaptım 154 çıktı şuan 30 haftalık hamileyim
ayaniz Sarem adetime 4 gün kala 8.00 cıkmıstı.. doktor 5 üstü gebelik sayılıyor ama henüz yeni tutunuyor dedi bir dahada beta falan ölctürmedim direk gidip 7,haftada hem kese gördüm hem kalbini dinledim:)) . Suan cok sükür 24 haftadayız..
Sarem sudamlasi belkide dediğin gibidir canım belirtiden kastım kramp ve kasılma tarzı hissedilen şeyler. İlk gebeliğim kürtajla sonuçlandı.
mercimek1994 Adete yakın değerler yükseliyor maalesef Ama burda okumuştum kan da çıkmaya kanda cikmayanlar oluyordu...
Dilek19 Kızlar benimde adetim 2 gün geçince 45,5 tu 2 gün sonra tekrar yaptım 92,84 doktor gayet iyi dedi