Bsra3458 randevu bulamıyorum, benimde testim negatif cikti, ve yarin gidicem olmak için elimden geleni yapacam, riske atamam, cunku ben ilk ignemi 6nci haftamda lekelenmem olunca vuruldum, o.yuzden yine yaptirdim test ve negatif bunun icin bende post açmıştım, olmam gerekiyormus, umarim ikinci bebegimde benim kanimdan dogarda dogum sonrasi vurulmam.. ilk bebegim negatif olarak dogdu