Merhaba arkadaşlar🤗 foruma pek girmem genelde ama bende bir hamile olarak size bir öneride bulunmak istedim☺24+1 haftalığım. Doğumdan hep korkan biri olmuşumdur. Eminim çoğumuz öyleyizdir. O yüzden genelde sezeryan tercih ediliyor ama onunda ayrı bir zorluğu var. Bu böyle olmaz dedim ve ince bir araştırma içine girdim. Dedektif gibi heryerden birşeyler araştırdım. Sezeryanın zararlarını açık açık okudum öğrendim. Normal Doğum için hipnoz etkisi ile ağrısız bir doğumun olduğunu öğrendim. Hatta reiki teorisini bile bayağı bi inceden öğrendim. Ve arkadaşlar en sonunda birşey buldum. Ve buda İnstagram sayesinde oldu. Takip ettiğim bir kişinin paylaşımı sayesinde bunu buldum. Afyon devlet hastanesinde Gülten gökkuş adlı bir ebenin Afyon’da gebelere ağrısız Doğum dersleri veriyor. Sayfasına girip bakınca sanki beynim yıkanmış gibi oldu. Tüm korkularım bi kenara gitti yerini ben ağrısız normal Doğum yapıcam düşüncesi aldı. Gülten hanım sayfasını bir hafta sonra herkese kapatacak ve İnstagram üzerinden Türkiye’deki tüm gebelere ağrısız doğum dersleri vermeye başlıcak. Ben bunun için çok sabırsızlanıyorum. Hatta Afyon’da oturan arkadaşlar varsa mutlaka biliyorlardır. Ben Ankara’da oturduğum için maalesef gitme imkanım yok derslere. Size tavsiyem bayanlar instagramdan mutlaka göz atmanız. Emin’im sizinde düşünceleriniz değişicek. Kusura bakmayın lütfen lafı çok uzattım sadece size yardımcı olup korkularınızı yenmeyi sağlamaktı amacım🤗🙈