Royem62
2 kez üst üste kimyasal gebelik geçirdim hemen sonraki ay hamile kaldım şuan 22+5 haftalık hamileyim. Kimyasal gebelik geçirince rahim kendini temizliyor sonraki aylarda daha kolay hamile kalınıyor diyenler olmuştu. Bende üst üste kimyasal gebelik geçirince korkmuştum doktora gitmiştim oda korkacak bir şey yok kimyasal gebelik geçirmen hamile kalabildiğini gösteriyor demişti. Eğer bir kez daha yaşasaydım bazı testler yapacaktı ama 3. ay hamile kaldım içini ferah tut en kısa zamanda o güzel haberi alırsın inşallah 😊🥰