BabyPelargos İyi düşün iyi olsun inşallah. İlerleyen haftalarda artış yaşayan da var yaşamayan da. Benim ilk gebeligimde 93 çıkmıştı nabzı. Hoşuma gitmedi haftaya gel dedi gittiğimde maalesef kalbi durmuştu. Kürtaj olmustum. Ama tam tersini yaşayanlar da var. Strese sokma kendini ama iki durumu da göz önünde bulundur. Allahım sağlıklı bir hamilelik gecirmeni ve sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊