Mila_01 canım epiduralde spinalde bi sezeryan doğum çesidi ben spinal sezeryanla dogum yaptim ablam epiduralle ben 3 saat sonra ayaklarimi hissetmeye basladim ve agrilarim basladi ama öyle ölüyorum bitiyorum cinsten degil elbette insanin cani yaniyo aradan biraz zaman gecince ağri kesici yapildi sabaha kadar belli araliklarla ağri kesici aliyosun zaten ama epidural öyle değil ağriyo hissettiğin an gelip ağri kesici yapiyolar her iki sezeryan cesidindede kahve icip yemek yiyebiliyosun pek bi fark yok arada yani 🤗❤