Ah ah Kıbrıs ne kadar pahalı bizim burda 2500 TL. Benim kanım da A- esiminki de A+ normalde 28. Haftada yapılıyor fakat ben 3 buçuk aylık iken kanamam olduğu için hemen yaptılar. Artık doğumda eğer bebeğin kanı pozitif çıkarsa ki yüksek ihtimalle pozitif alıyorlarmis bir tane daha olmak gerek. Eğer benim kanımı alırsa gerek yokmuş.