damiiss Kızlar doğumum başlasın diye suni sancı aldım. Hayırlısıyla doğum yapmam için denk gelirseniz bu posta banada dualarınızda yer verir misiniz şimdiden Allah razı olsun
Gizem2424 damiiss bende yarın sabah 8:30 giricem rabbım hepımjzın yardımcısı olsunn Allah kolaylık verısnn
damiiss Elaeyl amin inşallah güzel pozitif kolay bir doğumum olurda buralarda sizlere yazarım da hepimiz için umut olur
sliya30 damiiss canım RABBİM sağlıkla almayı nasip etsin eğer görürsen yorumu bana da dua et bende son 4ün içindeyim doğdum doğacam korkuyorum 🙁
damiiss sliya30 Allah’ım kolaylık nasip etsin sanada inşallah doğumun bir avazda sağlıkla gerçekleşsin. Allah hepimizin yardımcısı olsun