08HB-16 Kızlar mide yanmasına çözümü olan varmı ilacım bitti ve aşırı mide yanması var sıcak ballı süt içtim geçmesini bekliyorum önerisi olan varmı
didimom 08HB-16 falım sakız canım. Bende en hızlı o işe yarıyor. Çok uzun çiğneyince gaz sancısı oluyor ama bu defa. 10 dk çiğneyip atıyorum.
Xxx0101 08HB-16 kefir daha iyi geliyor süt anlık kesiyor canım birde badem varsa bademde iyi geliyor:( çok iyi anlıyorum seni kusmadan asla rahatlamıyor o mide yanması.. ilaçlarını yedekle..
_fatmanur0 1eczacanne doktor bana o ilacı yazmadı gebelikte ilaç önermiyorum diye. Midem de gastrit ve reflü vardı hamilelikte bu daha da arttı 19+6 günlük hamileyim mide yanması ve ağrısından duramıyorum
08HB-16 Xxx0101 ay ikiside yok bende kefir pek tercih etmiyorum badem de kuruyemisten tiksindiğim için yemiyorum😕 evet ya cuma doktora gidicem bolca isticem çok sağol 🥰🥰
Eskiz 08HB-16 ayva tüketebilirsin o da iyi geliyor.🌸 Bu arada mide yanması için hangi ilacı kullanıyorsun? Benim bugün doktor kontrolüm vardı mide yanması için ilaç istediğimde doktorum lansor verdi bana ilaç olarak. Lansor kullanan var mı ?
gokce66 08HB-16 yarım çay bardağı suya 1 çay kaşığı karbonat atın karıştırıp için sonra da bana dua edin 😊
28lazkizi Sakız çiğne canım en beterini ben yaşadım ve çözümü yemekten 5-10 dk sonra sakız çiğnemekte buldum