Hanımlar merhaba,29. Haftadayım ama bu ağrılar nerdyse 5. Aydan beri var,göğüs altında kaburgada karıncalanma uyuşma ağrı var ve sol göğüs altından sırta uzanan feci bi ağrı var yanda,yatarken özellkle sola yatarken çok uzun yatamıyorum sırtm başlıyor,ama göğüs altı ağrısı karıncalanma nerdyse hep var,duruştanmı kaynaklı yoksa kaburgalar açılıyor diemi bebek ağırlık yapıyor diemi bilmyrm,aynı ağrıyı yaşayan varmı bugün bütün gün ağrıdı hiç geçmeden,ne yatablyrm ne oturablyrm varmı aynı şikayeti olan önerisi olan ne yapablrm,nasıl geçecek 11 hafta blmyrm