Zeyzey_12 Bebeğim 6 aylık olmak üzere uzun zamandır salyalıydı ama bugün salya her yeri ısırma isteği huysuzluk sinir vardı. Ailem damağına bakıp diş patlıcak diyor tecrübeli anneler sizde bakabilir misiniz bir?
rky2 Zeyzey_12 evet diş çıkarıyor, çocuğum yok henüz ama yeğenimden biliyorum ki salya da ondan dolayı olur.
rky2 Zeyzey_12 çok huysuz oluyorsa meyve püresi şeklinde biberon başlığına koyup dondurarak verebilirsiniz rahatlatacaktır onu:)
birminnosannesi_ Zeyzey_12 ben dişleri gelmiş gibi gördüm sanki alt kısımda gri yerler var dişler oradan gelicek de patlamış gibi gördüm