gtoptasss halsizlik olması çok normal. Vücudunuz adapte oluyor ve dinlenmenizi sağlayarak enerji depoluyor. Ben 12.hafta bitene kadar hep halsizdim, kolay yoruluyordum. Şu an 23.haftadayım. Elhamdülillah daha iyiyim ama hâla nispeten çabuk yoruluyor ve dinlenme ihtiyacı duyuyorum. İlk trimester ve son trimesterda halsizlik çok normal bir süreç. Hatta bebekleriniz ve doğum sonrası sizin enerjiniz için gerekli bir rahmet.