burcukeles-35 Kızlar merhaba lohusa için pijama almıştım pantalonlu ama bir arkadaşım neden elbiseli almadın dedi sezaryen olduğunda direk elbise giydiriyorlar dedi o kadar da para vermiştim tereddüt ettim şimdi bilgi verir misiniz pantalonlu olsa olmuyor mu
Gamzeerdgn burcukeles-35 hayır elbise almak şart degık sezeryan sonrası hemen üst kıyafetlerı gıydırıyorlar yürümeye yakın sondayı çıkarıp alt kıyafet gıydırıyorlar ılla elbise gerekmıyor yanı sezeryan öncesi onluk giydirilıyor odaya gelince cıkartıp üst kıyafet gıydırılıyor
Btlklnc burcukeles-35 bitane elbıse bitane pijama takımı aldım ben . Illa diye bısey yok canım herkes elbıse gymıyorkı