dkmom_ Çatı muayenesi olan arkadaşlar spekulum takıldı mı muayene yaparken. Yoksa sadece parmakla mı yapıldı?
Bebek2_ Bernadeser peki nasıl acıyor mu hiç bende 34 haftalık hamileyim dha yapılmadı ama çekiniyorum çok
Azraannesi Hayır parmakla yapıldı Peki 33 haftada yapılması normal mi ya bişi olursa benimkini yaptılar çok korkuyorum zaten erken doğum riskim vardı acaba bişi olur mu
1erkekkannesiiii Azraannesi benim de erken doğum riskim var 35 de yapacaklar canım bir sorun olmazmış sormuştum ben. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏
dkmom_ Azraannesi benim doktorum 37 haftalıkta yapacaz dedi. İnternetten bakınca da 37 den sonra yazıyor. Sizin erken doğum riskinden dolayı sanırım erken yapılmış.
Bernadeser Bebek2_ Benim catim çok darmis o gün öğrendim ağırdı bende. Bu yüzden sezeryan oldum normal doğum yapamadim.
Bernadeser Bernadeser Ama bebeginizi saglikla kucağıniza alınca her şeyi unutuyor ve her şey geçiyor.
Bebek2_ Bernadeser normal veya sezaryen ne fark edecek ki önemli olan siz ve bebeğinizin iyi olması gerisi fasa fiso rahatlık açısından normal iyi ama sonuçta hepsi geçiyor ikiside geçiyor 🙂🙂